English version is here. x
Přepnout do: Angličtiny
  • Domů
  • Řešení
  • Produkty
  • Reference
  • Společnost
  • DMS
  • ECM
  • Intranety
  • Workflow
  • Formuláře
  • Migrace
  • BCSP řešení
  • Vývoj na zakázku
  • Podpora a servis

Podpora a servis

Baví nás udržovat systémy a aplikace dlouhodobě v kondici. Poskytujeme servisní podporu nejen ke svým produktům a řešením, ale i k dílům třetích stran. Kompletně se postaráme o vaši SharePoint farmu, integrační řešení nad BizTalk i na míru vytvořená cloudová a tradiční řešení využívající technologie Microsoftu.

Servis nabízíme v různých úrovních SLA a s reakčními dobami adekvátními důležitosti vaší aplikace. Naše servisní oddělení funguje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce.

  • Používáme profesionální Service Desk řešení s konfigurovatelným workflow incidentů.
  • Dostanete k dispozici tři nezávislé komunikační kanály — web, mobil, pevnou linku.
  • Každý měsíc získáte podrobné reporty o incidentech a čerpání předplacených hodin.
  • Zajistíme pravidelné provozní kontroly, monitoring i patch management.
  • Postaráme se o konzistenci neprodukčních prostředí.

Naše servisní služby vám mohou pomoci i v situaci, kdy vaše SharePoint prostředí trpí množstvím potíží a vy ztrácíte důvěru ve smysluplnost dosavadních investic. Umíme provést audit a napravit koncepční a architektonické chyby. Vaše prostředí dostaneme do stavu, kdy bude rychlé a spolehlivé tak, jak jste to původně chtěli.

Máme na českém trhu jeden z největších týmů specialistů na SharePoint, BizTalk a související technologie. Servisní požadavky se proto dostanou rovnou na stůl těm, kteří je umí vyřešit a ne jen zaznamenat.

Zbavte se starostí a svěřte péči o své prostředí nám
  1. Váš email nebudeme s nikým sdílet
Děkujeme za zanechání vašich údajů, budeme vás kontaktovat.
V budoucnu vás budeme informovat o důležitých novinkách
  • +420 211 150 162
  • Facebook LinkedIn Twitter
Právní informace | Ochrana soukromí | Copyright © 2008 – 2013 BoldBrick, s.r.o.